ورود به سام سل
ثبت نام
کالای هوشمند
دوربین های دیجیتال و فیلم برداری
تجهیزات اداری هوشمند
پرینتر و اسکنر
ماشین های اداری
تلفن و فکس
سیستم امنیتی
ماشین حساب
مبلمان اداری
لپتاپ و لوازم جانبی
لپ تاپ
تجهیزات جانبی لپ تاپ
گوشی موبایل و لوازم جانبی
موبایل هوشمند
کابل .شارژ و سوکت
هدفون - هنذفری
قاب - کاور موبایل
لوازم خانگی
صوتی وتصویری
تلویزیون و سینمای خانگی
گیرنده دیجیتال و پخش کننده
لوازم جانبی صوتی و تصویری
لوازم برقی خانگی
یخچال
ماشین لباس شویی و ظرف شویی
جارو برقی
چای ساز ، قهوه ساز و سماور برقی
اتو بخار و پرسی
سرمایشی و گرمایشی
چرخ گوشت و آبمیوه گیری
آشپزخانه ،سرو و پذیرایی
سرویس و ظروف پخت و پز
سرویس غذا خوری
قاشق ،لیوان ،چنگال و چاقو
سینی وبشقاب و سایر ظروف
کتری ،قوری و لوازم چای ساز
فلاکس ،کلمن
لیوان ،پارچ و سرویس
اوجاق گاز -مایکروفر-توستر
نور و روشنایی
لوستر و چراغهای تزیینی
ریسه ،لامپ و چراغ
دکوراسیون
مبلمان خانگی ،میز و صندلی
ساعت دیواری -شلف-طبقه
پرده های تزیینی و کرکره
تابلوهای دیواری
تی بگ و تی باکس جعبه
جا شمعی-جاعودی -آباژور
فرش صنعتی وگلیم و تابلو فرش
کالای خواب ،ملحفه و سرویس
سایر لوازم خانگی
زیبایی و سلامت
آرایشی
آرایش چشم و ابرو
آرایش صورت
آرایش لب
مواد آرایشی مو
بهداشت و زیبایی ناخن
لوازم جانبی آرایشی
بهداشتی
کرم مراقبت دست و صورت
شامپو و مراقبت موی سر
بهداشت و سلامت بدن
بهداشت دهان و دندان
اصلاح صورت و بدن
ماشین اصلاح سر و صورت
اصلاح بدن بانوان
اصلاح بدن آقایان
اصلاح موی گوش ،بینی و ابرو
سشوار و حالت دهنده مو
ابزار سلامت
تست قند خون ،فشارخون وتب سنج
ترازو ی سلامت
کالای خواب و استراحت طبی
ماساژور
ویلچر
ابزار مراقبتی اعضای بدن
صنایع دستی
قالی دستبافت و گلیم
هنرهای فلزی (صنایع چاقو -مس)
هنرهای چوبی
هنرهای سنگی
هنرهای دوزندگی و بافندگی
آبگینه
سفالگری
مینا سازی
فرهنگ و هنر
کتاب
مجله
مجله داخلی
مجله خارجی
لوازم تحریر
کیف و کوله پشتی
خودکار و روان نویس
مداد ، مدادرنگی ، پاکن
دفتر و کاغذ-مقوا
بسته و ابزار لوازم تحریر
سوپر مارکت
نوشیدنی ها
کنسرو و غذای آماده
پروتئینی
لبنیات
میوه و سبزی
آجیل و خشکبار
داروهای گیاهی
لوازم یکبار مصرف
تنقلات
شوینده ها
محصولات ضروری مصرفی
ورود / ثبت نام
ورود به سام سل
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام
سبد خرید
مبلغ کل خرید:
تومان
مشاهده سبد خرید
کالای هوشمند
دوربین های دیجیتال و فیلم برداری
تجهیزات اداری هوشمند
پرینتر و اسکنر
ماشین های اداری
تلفن و فکس
سیستم امنیتی
ماشین حساب
مبلمان اداری
لپتاپ و لوازم جانبی
لپ تاپ
تجهیزات جانبی لپ تاپ
گوشی موبایل و لوازم جانبی
موبایل هوشمند
کابل .شارژ و سوکت
هدفون - هنذفری
قاب - کاور موبایل
لوازم خانگی
صوتی وتصویری
تلویزیون و سینمای خانگی
گیرنده دیجیتال و پخش کننده
لوازم جانبی صوتی و تصویری
لوازم برقی خانگی
یخچال
ماشین لباس شویی و ظرف شویی
جارو برقی
چای ساز ، قهوه ساز و سماور برقی
اتو بخار و پرسی
سرمایشی و گرمایشی
چرخ گوشت و آبمیوه گیری
آشپزخانه ،سرو و پذیرایی
سرویس و ظروف پخت و پز
سرویس غذا خوری
قاشق ،لیوان ،چنگال و چاقو
سینی وبشقاب و سایر ظروف
کتری ،قوری و لوازم چای ساز
فلاکس ،کلمن
لیوان ،پارچ و سرویس
اوجاق گاز -مایکروفر-توستر
نور و روشنایی
لوستر و چراغهای تزیینی
ریسه ،لامپ و چراغ
دکوراسیون
مبلمان خانگی ،میز و صندلی
ساعت دیواری -شلف-طبقه
پرده های تزیینی و کرکره
تابلوهای دیواری
تی بگ و تی باکس جعبه
جا شمعی-جاعودی -آباژور
فرش صنعتی وگلیم و تابلو فرش
کالای خواب ،ملحفه و سرویس
سایر لوازم خانگی
زیبایی و سلامت
آرایشی
آرایش چشم و ابرو
آرایش صورت
آرایش لب
مواد آرایشی مو
بهداشت و زیبایی ناخن
لوازم جانبی آرایشی
بهداشتی
کرم مراقبت دست و صورت
شامپو و مراقبت موی سر
بهداشت و سلامت بدن
بهداشت دهان و دندان
اصلاح صورت و بدن
ماشین اصلاح سر و صورت
اصلاح بدن بانوان
اصلاح بدن آقایان
اصلاح موی گوش ،بینی و ابرو
سشوار و حالت دهنده مو
ابزار سلامت
تست قند خون ،فشارخون وتب سنج
ترازو ی سلامت
کالای خواب و استراحت طبی
ماساژور
ویلچر
ابزار مراقبتی اعضای بدن
صنایع دستی
قالی دستبافت و گلیم
هنرهای فلزی (صنایع چاقو -مس)
هنرهای چوبی
هنرهای سنگی
هنرهای دوزندگی و بافندگی
آبگینه
سفالگری
مینا سازی
فرهنگ و هنر
کتاب
مجله
مجله داخلی
مجله خارجی
لوازم تحریر
کیف و کوله پشتی
خودکار و روان نویس
مداد ، مدادرنگی ، پاکن
دفتر و کاغذ-مقوا
بسته و ابزار لوازم تحریر
سوپر مارکت
نوشیدنی ها
کنسرو و غذای آماده
پروتئینی
لبنیات
میوه و سبزی
آجیل و خشکبار
داروهای گیاهی
لوازم یکبار مصرف
تنقلات
شوینده ها
محصولات ضروری مصرفی
خانه
بلاگ
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
14
دی
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
در این مقاله می خواهیم درباره دیجیتال مارکتینگ بیشتر بدانیم و درباره آن اطلاعات مفیدی را به شما مخاطبین گرامی، ارائه دهیم.
مقدمه
امروزه دسترسی به اینترنت برای افراد زیادی میسر شده و بازاریابی نیز همراستا با آن به شدت افزایش یافته است. در بازاریابی اصطلاحی به نام دیجیتال مارکتینگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این اصطلاح بازاریابی آنلاین را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و مفهوم تبلیغات را زیر و رو کرده است. در ادامه می خواهیم بیشتر با این مفهوم آشنا شویم و درباره ی آن بیشتر بدانیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
اگر بخواهیم ساده و به دور از هر نوع پیچیدگی، دیجیتال مارکتینگ را تعریف کنیم، باید بگوییم به نوعی از بازاریابی برای محصولات و خدمات اطلاق می شود که در آن از دستگاه های الکترونیک همچون موبایل و لپ تاپ استفاده شده است. امروزه بازاریابی در دو دسته سنتی و دیجیتالی پیگیری می شود. بازاریابی سنتی شامل بنر ها و آگهی هایی می باشد که روزانه آن ها را مشاهده می کنیم. در بخش دیگر، بازاریابی دیجیتالی شامل آگهی ها و تبلیغات آنلاین می باشد که در هنگام بررسی یک
سایت
، استفاده از یک اپلیکیشن یا مشاهده فیلم، با آن ها رو به رو می شویم.
دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار
دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار بسیار می تواند راهگشا باشد. در واقع
کسب و کار ها
می توانند با استفاده از پتانسیلی که در این نوع از تبلیغات وجود دارد، برند خود را بیشتر از گذشته تبلیغ کند. بازاریابی محتوا، بهینه سازی موتور جستجو ( Seo )، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و ... از جمله این موارد می باشند. در واقع
دیجیتال مارکتینگ
می تواند پلی باشد که یک
کسب و کار
را از رکودی و فروش کم، به فروش زیاد و رونق متصل کند. قطعا هر کسب و کاری برای پیشرفت باید از تمام ابزار ها و پتانسیل هایی که وجود دارد، استفاده کند.
انواع دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ شامل انواع مختلفی می شود. در واقع این حوزه گسترده است و استراتژی های زیادی را در بر می گیرد. در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره ای خواهیم داشت.
*بازاریابی محتوا که از طریق پیام های تبلیغاتی و
محتوای سئو شده
ایجاد می شود.
*بهینه سازی
سایت
یا سئو که از طریق بکار گیری استراتژی های مدون و مناسب، باعث افزایش بازدید سایت می شود.
*بازاریابی ایمیلی که از طریق ایمیل، برند و فروشگاه را به مشتریان و مردم، معرفی می کند.
*بازاریابی شبکه های اجتماعی که از طریق شبکه های اجتماعی، اقدام به جذب مشتری و معرفی برند می کند. امروزه استفاده از این نوع دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده شده و کسب و کار های زیادی از این طریق توانسته اند به موفقیت های چشمگیر برسند.
*بازاریابی ویدیویی که از طریق پخش یک ویدیو و تبلیغ مابین آن، اقدام به بازاریابی می کند.
*بازاریابی موبایلی که توسط اپلیکیشن ها و به صورت نوتیفیکیشن درون گوشی ها به نمایش گذاشته می شود
اجزای دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ، یک مجموعه ای می باشد که از اجزای متنوعی تشکیل شده است. در واقع چنین اجزایی، بدنه این مفهوم را تشکیل می دهند و بدون آن ها، در واقع این اصطلاح هیچ معنا و مفهوم خاصی را ندارد. سایت، نخستین قسمت از این اجزا می باشد که هویت و معرفی کننده برند و
فروشگاه
مورد نظر می باشد و برای
دیجیتال مارکتینگ
، از اهمیت بسزایی برخوردار است. دومین عنوان، لید جنریشین آنلاین ( Online Lead Generation ) است. این مفهوم به معنای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه است. در واقع هر چقدر بازدید از یک
فروشگاه
افزایش یابد اما خرید انجام نشود، بی حاصل و بدون نتیجه می باشد. بنابراین بسیار مهم است که این نرخ تبدیل، افزایش یابد که مفهوم لید جنریشین آنلاین را ارائه می کند. دیگر جزء این موارد، تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. با بررسی اطلاعات بدست آمده، می توان ارزیابی بهتری از روند بازاریابی انجام داد و نتایج را بهتر بررسی کرد.
دیجیتال مارکتینگ آموزش
همانطور که مشاهده کردید، دیجیتال مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است و برای یک
کسب و کار یا سازمان
، از اهمیت بالایی برخوردار است. با این اوصاف، بهتر است این مفهوم را به صورت کامل آموزش ببینیم و بتوانیم از آن در موقعیت مناسب، استفاده کنیم. امروزه بدون این مفهوم، یک کسب و کار امکان کسب موفقیت را ندارد. همانطور که مشاهده می کنید، بسیاری از کسب و کار ها امروزه در دنیای آنلاین حضور ندارند و این موضوع باعث شکست آن ها می شود.
جمع بندی نهایی
در این مقاله سعی کردیم از صفر تا صد
دیجیتال مارکتینگ
را آموزش دهیم و به صورت کامل با این اصطلاح، آشنا شویم. امیدواریم این مطالب مورد قبول شما واقع شده باشد و توانسته باشید از آن اطلاعات مفید و کاربردی را کسب کرده باشید.
نام:
ایمیل:
نظر شما: